Älskade nya familjemedlemmar detta är tillägnat er!

Lite jobbigt att dessa får stå i frysen och töja sig varje dag men jag ska komma i dom! Eller den, är en som är lite liten.. Jobbigt när dom är så snygga!
TACK SCORETT FÖR ATT NI ÄNTLIGEN SLÄPTE DESSA PÅ REAN! 
Har spanat in dessa snyggingar sen förra julen, och nu äntligen var dom på 70%
Vet inte hur jag ska beskriva känslan jag har aldrig varit så glad när jag tryckte "Godkänn köp"! :)
SJuukt dåligt ljus på dessa dom är lila och lite neongröngula skit fina, fick dom av Johanna i julklapp!:)
Fick även dom rosa på denna bild av henne! Vilken perfectmatch att jag hade dom gula då?! 
Detta blir ju assnyyggt! Men rekommenderas ej som vinterskor så dom får vila till våren :)
Vilken tjej i världen är inte lycklig när hon har så många nya snygga skor?!?!?!?!?!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack fridolf,

Ska testa det jag också. Känns inte som att man ska vara snäll i onödan, man får bara på käften för det förr eller senare.. kramar

2012-04-16 @ 12:07:14
URL: http://lindamelissa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0