Kan hända att jag ska skriva ett inlägg nu...

Men vi får se hur det går med den saken, känns som jag slutat upp med detta helt, tyckte jag var bättre på skriva förr och då var det även roligt, just nu vet jag inte ens om jag har något att berätta.
Kan ju berätta en sak, jag hoppas att det inte blir dödsstraff i sverige 2014 för då vet jag att jag kommer först bli stenad litegrann sedan hängd dagen efter, detta kom till mig i en dröm som jag inte orkar berätta hela.
Känns som jag går på autopilot.. senaste veckorna/månaderna har gått så jävla snabbt, skulle vara skönt att trycka på pausknappen och andas ett tag. Händer verkligen ingenting nytt i mitt liv.. samma sak vecka ut å vecka in.
Måndag: Jobb jobb jobb och känner att det känns jobbigt att det är så långt till helgen
Tisdag: Jobb, sen när man kommer hem midda sen är klockan 21 å dags för Desperate houswives
Onsdag: Jobb, och då upptäcker jag att herre gud imorrn är det torsdag å sen är det så gott som helg
Torsdag: Jobb
Fredag: PANG herre gud helgen är här igen jobb. Sen tar man på sig ett par jävligt bekväma kläder som man kan ha hela jävla helgen för jag ska fan inte göra ett skit. Senare är det nära på att man missar idol för tiden går så jävla snabbt, sen är man vaken hela natten och underhåller sigsjälv med olika dataspel.
Lördag: Sover till typ 15 kliver upp käkar spelar igen hela natten
Söndag: vaknar och tror d e måndag för helgen gått så jävla snabbt och inser helt plötsligt att fan detta är sista lediga dagen så jag måste göra någonting vettigt, slutar ändå med att man glor sönder tvn eller datorn.
Sen börjar allting om igen!
FUUUUUUUUUUCK jag behöver en stor jävla förändring i mitt liv och jag är för trött för att orka fixa det själv. Någon som vill piska mig så att jag kanske börjar ta tag i saker? eller nån som vill göra det åt mig?

Kommentarer
Postat av: lind0thaman

jag ska piska dig när jag kommer senare i veckan! börja rita igen, ta tag i träning osv det mår man mkt bättre av gör ett träningsschema osv och var stolt när du klarar det, rensa garderoben och släng allt du inte vill ha kvar, släng eller sälj allt du inte använder i lägenheten, vill du ha en nystart så måste du göra dig av med det gamla först!

2011-10-10 @ 17:56:57
URL: http://lindothaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0