Varmt ute

Och jag sitter inne, typiskt jävla mig.. men Emil är inte hemma så då orkar jag inte göra nååånting annat än att sitta här med en kopp te. Jag önskar att min datajävels grafikkort skulle vara lite bättre så att det inte blev överhettat direkt jag ska spela lite spel. Fy fan vad jag vill spy på datorn när jag sitter och spelar och sen så blir skärmen bara svart helt plötsligt, känns som livet blir förstört ungefär.
Hade en trevlig kväll hemma hos Linda igår :) var skönt att få prata lite med henne var så längesen känns d som:)
Det var synd bara att tiden gick så fort..
Men det verkar som tiden har börjat speeda iväg mer å mer för varje dag. Om ni någon gång spelat the sims vilket som helst så vet ni att man kan snabbspola tiden och speed 3 är det snabbaste, just nu känns det som om den som styr mitt liv har tryckt på speed 3 och glömt bort att spelet står igång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0