AAAAAAAAAAAAa

Vad fan ska jag göra?!?! nu har jag riktig jävla ångest tack Linda!!
JAg glömde skriva igår pga av att jag var för upptagen med detta spel:
Och med Earth hour, det var det ända jag tänkte på!! herre min gud jag vill inte offra min kropp åt pizzan och chipsen...!! jag kommer ha ont i veckor!!
Meeen åter till vad jag askulle skrivit igår dåå:
Typ att jag träffade 2 vänner från förr på krogen som följde med och sjöng singstar med mig:) det var askul. tills grannarna tyckte att det var försent å vi sjöng för falskt.
+ att min lillaste syrra fyllde 14år!!! fjortisalice!

Kommentarer
Postat av: lind0thaman

nu glömde du igen för att du var upptagen med samma spel. du får en till chans, men nu måste du skriva minst två inlägg tvågånger för dom gånger du har missat :P

2011-03-28 @ 12:05:08
URL: http://lindothaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0