Okej nu kommer jag att vara riktigt jävla äcklig.

Jag fick lite myggbett i Grekland, som gjorde mig lite invalid och ingen ville bada med mig i poolen alla gick upp så fort jag gick ner i den. Detta är varför...





|
|
|
v
För 2 dagar sedan i grekland såg dom ut så där.
Detta är min fodled i dagens läge, inte lika svullen som igår men ändå enorm, och såren är gamla varblåsor. Trevligt va?
Det "friska" benet idag. Man kan ana en fotled
Det ondaste benet idag.. en vacker syn
Och båda mina ben idag, som ni ser så har betten tagit en blå lila nyans istället för det röda, jag kan inte bestämma vilket jag gillar mest!!
Men annars så var det en bra och spännande resa, berättar mer sen när det finns bilder som inte bara föreställer mina ben!

Kommentarer
Postat av: sanna - mamma till Embla

Helvete så de ser ut :P Stackare !

2011-07-12 @ 21:21:47
URL: http://mammatillembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0