JAG KAN SPELA THE SIMS 3

PÅ MIN DATOR NU JAG ÄR GLAD

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nu ska jag skriva en sak som jag har burit på länge, som jag inte har vågat säga ännu eftersom att jag blir generad otroligt lätt när det gäller sånt här..



Ända sedan första gången jag mötte dig har jag sett upp till dig. Du är en extremt cool och undebar människa, och jag är riktigt stolt och glad över att du har blivit en del av min familj, som jag ser det.

Du behandlar mig som en människa, som en person, och inte som ett barn, och det uppskattar jag nog mer än vad du kanske tror.

Du har kloka tankar och inställningar, och samtidigt är du avslappnad och lättsam att vara omkring.

Jag lyssnar till dina åsikter och tar till mig av dem, och nu vid det hårdilemmat jag går igenom har jag insett att jag glömmer bort vad jag själv vill. En del personer tycker att jag ska ha mitt naturliga, och andra tycker svart. Jag tycker om båda lika mycket på olika sätt, och därför har jag svårt att välja vad jag själv vill. Det finns fördelar och nackdelar med båda, och jag har insett att en nackdel med att ha mitt naturliga är att jag är rädd att du ska tycka att jag är mesig. Ganska sjukt att jag ens tänker så, för.. Nämen jag vet inte, som sagt har jag ju sett upp till dig under en väldigt, väldigt lång tid, och jag hoppas därför inte att du ska tycka att jag är fjantig och så. Egentligen tror jag väl inte att du skulle tycka det pga en hårfärg, trots att jag själv tycker att det är mycket tuffare med svart då.. Eller, vilken hårfärg som helst förutom naturligt, brunt och gulblondt typ, jag menar, titta bara på bilden i detta inlägg. Rosa hår. Hur coolt är inte det? Det är just det, du är så sjukt grym!

Anyways.. Jag tror att jag har kommit fram till att jag vill ha min naturlig hårfärg, trots allt.. Jag vet inte säkert, men min mage säger det. Samtidigt som jag vill ha svart hår. Störigt och frustrerande vill jag lova. Hmm.. Jaja, måste väl ändå inte bestämma mig nu.



Hela punkten med det här är väl att jag vill att du ska veta att du är en fantastisk människa. Tack för att du är den du är!

Haha, låter som något kärleksbrev, men du tar det nog på rätt sätt. :P



Ha det bra!

//Linnéa :$

2011-04-19 @ 20:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0