Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förrut

Jag hade en vanlig gympalektion, för att jag gick i nian, och då säger gympaläraren att vi ska springa fram och tillbaka över en äng med en sån här på ryggen!
Jag klarar mig jävligt bra och är en av dom första över ängen men sen på tillbaka vägen får jag förmycket fart när jag ska spring i en liten nedförsbacke så jag flyger ner och tänker "hur i helvete ska jag kunna landa med den här på ryggen" så jag landar typ på sidan men tar mig snabbt upp igen med kossan fortfarande på ryggen. Väl färdig med uppgiften är såklart alla jätte trötta och andfådda men jag känner att det där var ju inte alls jobbigt och varför andfådd?
Detta fick mig att vilja ut och springa idag när jag vaknade, men jag har ångrat mig eftersom jag vet att jag kommer bli jävligt andfådd och det kommer vara svinjobbigt och det kommer göra sådär ont i halsen eftersom det inte är jätte varmt ute. Kanske imorrn....

Kommentarer
Postat av: lind0thaman

HAHAHA jag dog.

2011-04-18 @ 21:35:02
URL: http://lindothaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0