Jag älskar Emil :P

Emil förklarade nyss för mig att vi inte passar bra ihop...
Ingen gillar att städa och bryr sig inte särskilt mycket när de e stökigt. Ingen vill diska, om man har bestämt att man ska tvätta och tvättiden är tidigt på morgonen å man vaknar några min innan så kan en av oss säga vi skiter i det eller? och då håller den andra med diiirekt. Samma gäller disk och städning. Därför kom emil med en super idé! Vi får ha en skål en tallrik en gaffel en kniv och en sked var i skåpen. Alla andra grejer ska vi he i vitrinskåpet. För då måste vi diska eftersom ingen av oss kommer någonsin orka gå till vardagrummet och hämta nya. Det vi egentligen behöver är en slavdrivare som bor gratis hos oss och tvingar oss att städa diska och tvätta. slut :P




Men idag har vi gjort allt det där jobbiga. Så det är skönt... men det krävs att emil vill att jag ska diska och att jag vill att han ska dammsuga för att detta ska ske. Vill inte någon av oss att den andra ska göra något kan vi heller inte göra någonting själv. Allt är så himla lättare när man gör det för någon annan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0