Frida + Emil = Sant

Idag har jag och emil varit tillsammans i 3 år :P tiden går fort när man har roligt, och allt gick så sakta innan jag träffade min älskade.

Lite bilder...


Min och Emils första midsommar tillsammans :) vårt förhållande 3 dagar gammalt.


Senare samma kväll.. be mig inte förklara bilden för jag fattar ingenting, men jag kan säga att det är inte som det ser ut.. btw observera att jag har en ryggrad!! den är numera överfläskad


Hösten 2007. Jag och Emil väntar på bion. Vi var inte så snygga på den där bilden men vi var inte riktigt redo.


Nyår 2007 blir 2008



2008 i min och Mias lägenhet



2008 och min student.



Midsommar 2009, hittade ingen bild på oss tillsammans:P detta är våran 3e midsommar och 1 år som förlovade :)



Och så idag! :P



2 sekunder senare nyser jag, därav den suddiga bilden...



Visst ser det ut som om Emil verkligen älskar mig?? hans blick säger verkligen att det är äkta kärlek.. haha


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Grattis, ni passar ihop. :)

2010-06-21 @ 00:45:42
Postat av: Alice

Fina ^^

2010-06-21 @ 20:37:19
URL: http://banankaviar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0