Fucking Sick....

Jävla satans helvete. jaha då är man sjuk.... och jag är för sjuk för att ligga ner för då får jag ingen jävla luft.
Sånna här dagar önskar man att man var liten och fick ligga framför tvn och kolla på disney och andra underbara barnfilmer. MEN självklart så kan inte detta ske eftersom videon är paj. Och jag som fått så många filmer av far :(


Jag har sån tur som har världens finaste kille så jag får kolla på filmer från hans hårdisk istället. Kanske blir lite johan falk. Men då kommer jag väl inte kunna sova ordentligt på flera veckor igen eftersom jag oavbrutet drömmer om Joel Kinnaman som Frank Wagner då. OCH VART ÄR EMIL I DESSA DRÖMMAR?!?!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0