ååååhhhh

Imorrn så ska Helena hjälpa mig klippa ihop mitt löshår :D:D så då får man äntligen lite längd så man slutar se ut som en dude...
Idag så försov jag mig så jag var tvungen att springa till skolan. Detta resulterade i skavsår och att jag såg ut som en jävla pojkflicka.... baggybyxor och en skjorta som inte är tajt + ostylat hår och inget smink... Jag har inte varit en så vacker syn för alla jag träffat idag, men sånt får man leva med.

Imorrn ska jag fan ha min näst finaste jacka, så jag får känna mig lite snygg iaf!!
Nu blire mys med älsklingen. bye!

Kommentarer
Postat av: alicebrallis,

Bra, vi kan ta ute på samma ställe?

Så blir det ascoolt :D

Lr kastar jag snö :D

2010-01-24 @ 08:22:45
URL: http://banankaviar.blogg.se/
Postat av: Dinpartnerssyrraigen:P

Även att jag alltid ser ut så. :P

(Du kanske tror att jag har börjat följa din blogg nu, men jag har faktiskt smygläst. :P Tänkte att du kanske tyckte att jag var störig osv som kommenterade, men nu skiter jag i det. :P)

2010-01-25 @ 15:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0