Ja i helgen så var jag i Stockholm

Alldeles för svettig färd mot krog nr 1
Inne på The Bridge, fjortisställe:D
Syrran var inte glad att ha mig där
Fick träffa lovely Agnes som jag inte träffat på typ 100 år!!
Okej så vi ägde på karaoke, så jag och syrran fick återuppliva vårt popband från barndomen "Star Girls"
Så jag och Agnes fick möta en dubbelgångare! Så allt var askul, tråkigt att helgen gick så förbannat fort! Men herre gud tiden går fort när man har roligt!
Nu hoppas jag bara att det inte går år förrrän jag får träffa "Agge" igen, vara 80bast och sjunga Bad Romance kanske inte håller, så därför låt oss göra om detta!! Och nu ska jag och syrran kämpa för ett skivkontrakt!
pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo jag tänkte så med! :)

Näe aldrig haft förr, därför alla frågetecken :P

2010-12-15 @ 17:18:08
Postat av: Anonym

Jo jag tänkte så med! :)

Näe aldrig haft förr, därför alla frågetecken :P



2010-12-15 @ 17:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0