Sakta men säkert

Börjar jag beté mig som en vanlig människa! Idag gick jag och Emil till Ö&B sen Willys, och storhandlade för en gångskull... Sen så satt jag och sydde fast alla jävla knappar på min älsklingsjacka, men sedan när man äntligen kan ha den utan att se ut som en uteliggare så inser jag att I can't pull it off anymore... Jag är helt enkelt för fet. Dags att göra något åt saken så man kanske kan ha en kort kjol ett par läckra skor och nätisar till den, förhoppningsvis innan sommarn. Det borde gå om jag verkligen ligger i! 1 2 3 nu jävlar smäller det jag har bestämt mig!

Om jag inte skriver ett blogginlägg per dag om vad jag har gjort för att motionera så får ni fan skriva hot- mail till mig eller något så jag fortsätter. Och gå till affären räknas INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0