Redhead utan sömn...

För er som inte redan har sett så är jag numera rödhårig. Jag tackar en duktig Johanna för hjälpen!
Det blir inget Övik för min del btw. Visst jag kanske känner senare i livet att jag var helt dum i huvet som inte tog jobbet när dom ville ge mig en heltidsanställning....

Jag måste bara säga till alla som tycker att det är jobbigt att jobba: DET ÄR VÄRDELÖST ATT VARA ARBETSLÖS!! Det verkligen suger. Mm jag ska inte klaga eftersom jag inte tog jobbet, men jag har mina anledningar.. Och just nu hoppas jag på att jag bara ska få någon über energi och bara springa runt på tusen ställen i hopp om att få öppna salong med Johanna. Men man kan inte få allt här i värden, även om det skulle behövas...

Och nu en annan fråga, vad gör en arbetslös vaken denna tid??? Hmm ja, det kan nog ingen svara på inte ens jag tyvärr. Men jag kan ju lugna alla med att jag inte har stigit upp nu, nä jag steg upp klockan 01.00, efter ca 3 h sömn. Det är så mycket man behöver när man inte har ett piss att göra på dagarna.
Fast egentligen så har jag massor att göra, det finns tvätt och det finns disk, sånna roliga saker, nu väntar jag mest på att klockan ska bli sex så att subway ska öppna, sen när klockan slagit sju ska jag faktiskt diska.

Förresten så ska jag bättra mig med bloggen nu, för jag har tiden! Men ni kommer nog mest bara få höra hur det går i The Sims 3... Jag avslutar med en bild på ett nytt hår nytt örhänge(som jag fått av älsklingsemil, det är en sax om ni inte ser det) och en ny tröja från Gina Tricot, ASVÄRT! 99spänn :D + att det är min favo modell :)



Kommentarer
Postat av: Lillsyrran.

Snyggt hår! ;)

2010-04-01 @ 07:45:35
URL: http://banankaviar.blogg.se/
Postat av: Agnes

Snygging!



När får jag se dig igen? Var så oerhört länge sedan!!

Jag flyttar till skell i maj, bor du i ösund då?



PUSS

2010-04-01 @ 19:00:46
URL: http://nun.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Snyggt! :D

Får se om jag får en chock nästa gång jag ser dig. ;P

2010-04-04 @ 17:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0