Nytt inlägg.

Ja, det var en vecka sen jag skrev nu, men jag har varit i skärvången hos Emils fader. Men mer om det senare...
Jag skrev ju i mitt förra inlägg att jag väntade på att subway skulle öppna, HA trodde jag ja, jag och emil gick dit klockan sex... MEN då har dom asen inte öppnat för att d e påsk å då ska dom inte öppna förrns 11.00!! WHAT UP?!?!?!?!?!?!
Kan man bli mer förbannad på dom, det är sånna gånger man ska sparka sönder rutan göra sin egen macka och sen lämna en lapp: Tack för maten den var god mitt på bordet stod en ko. Men nej icke kriminel som jag är så gör jag inte sånt, men jag kan meddela att scenen visades i mitt huvud på repeat.

Nog om cp-subway.. skärvången var underbart som vanligt. Fatta att få vara i snöparadiset och bara kolla på film äta dricka och ÅKA SKOTER! Men då kan det ju vara så att man är en fet lat jävel som mig.. då resulterar både skoter ÅKNINGEN och körningen, men mest åkningen, i träningsvärk... ja ett jävla bra sätt att träna på kan man ju tycka, synd att den inte är så effektiv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0