Ingen rubrik.

Sitter du oxå och är för trött och dum i huvudet för att äta fastän du suttit hungrig i timmar vid datorn nu??
Har detta hänt den senaste tiden?
Är dina svar ja på ovanstående frågor så GRATTIS! Du är som mig...



Btw så borde alla spana in Linnéa Liljekvist's hår det är awesome. Och det är klart att d e det, för det är ju jag som har fixat det, nu har den unga bruden vitt hår med neon blå och petrol grönt. Skit coolt, är lite avis själv..
Just nu så längtar jag tills jag ska få fixa håret på min lillaste lillasyrra, hoppas att hon har någon cool idé, är verkligen svinkul att få göra förändringar. Vill du oxå ha crazy colors?? hör av dig jag gör hela ditt hår knallgult som Lady Gaga(som förövrigt är den coolaste bruden i världen!) eller någon annan cool färg jag gör det gäääärna behöver verkligen sätta lite färg på tillvaron..

På tal om Lady Gaga så bara så att alla vet, den dagen jag dör då är det hon ni ska titta på när ni klär er inför min begravning, ingen får komma om den inte liknar henne, och ingen lämnar begravningen förrns alla kan The Ark - It takes a fool to ramain sane. OCH fattar vad den handlar om.




Kan hon bli mer gorgeous?? Det är kanske sådär jag ska göra med all min pant...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hahah, snäll du. ;)

Som sagt, klart att det är snyggt om det är du som har gjort det. ;P

Tack, tack och återigen tack. :D

2010-04-10 @ 11:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0