hellooooo




Hej okej jag har inte skrivit eller tränat, jag har haft gallstensanfall sen i måndas ungefär....
Men jag är på benen och äter riktig mat och kräks inte.
Imorrn äre tvättdag. Ska bli intressant å få in det i garderoben sen.. Jag rensade garderoben förra veckan och trodde jag hade slängt eller gett bort typ allt, utan att hitta några av mina favokläder.. då visar det sig att min kära fästman har dom i sin garderob! Och det var inte lite kläder heller den jävla tjuven så nu är min garderob full + att jag har en halv ikea påse med tvätt. Hur fan ska det här gå till?!

Imorn blire till å fixa Linnéas hår igen, d blåa och d gröna har gått ur. Och nästa vecka får jag fixa mitt!! Johanna ska hjälpa mig :D

Btw så var jag på fest förra lördagen å då passade jag på att trycka igenom mitt gamla hål i näsan :) i'm so happy :D

Kommentarer
Postat av: Alice

snyggaspikrakfrida o:

2010-04-24 @ 09:18:27
URL: http://banankaviar.blogg.se/
Postat av: * Em

Hej! Allt bra? :)

2010-04-24 @ 19:32:38
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Det blev snyggt med hålet i näsan. :)

Har glömt att säga det av nån anledning. :S

2010-04-25 @ 16:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0