ÅÅÅÅÅÅÅÅ GE MIG NU!!

Okej, här kommer ett till inlägg eftersom jag har varit å kollat lite på Disney Couture smycken så nu är det dags knaske att börja fasta så att man nån gång i livet kan ha råd med dessa...

Här presenterar jag en ring det är från Alice i underlandet. Hattmakarens hatt.

Alice i underlandet igen. Halsband och armband

Halsband och ring, Alice i underlandet


Snövit och de sju dvärgarna armband.


Skönheten och odjuret armband.

Peter pan armband. Think of a wonderful thought, med matchande ring.



GEEE MIG!!! Okej imorrn blire till å gå till Panduro och köpa läderremmar och småtjafs så man kan skapa sig något liknande iaf....

Kommentarer
Postat av: Agnes

detta var lite komiskt. var in på deras butik igår och köpte ett jättefint renkronshalsband. de har helt sjuka grejer faktiskt! vackert som tusan.



men hoppas på att få se dig snarast i alla fall. Kommer hem till skell i maj och är där i princip hela sommaren.



Puss!

2010-04-13 @ 23:09:29
URL: http://nun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0