Sagt och gjort..

JA igår var det welladag.
Här är en liten bild på Mig, Min modell Josefine och Manne min assistent. Assistent och assistent, :P han är en av dom nya eleverna på skolan så han hjälpte mig :) Nästa welladag får dom ha egna modeller :)





Lite mer bilder på action i skolan(tryck på bilderna så blir dom större):
Jag jobbar så jävla snabbt att jag blir suddig.
Manne plattar håret på min modell :) på min plats i salongen:D:D Sara och Johanna i bakgrunden
Så här mycket action är det på morgonen på Nfi. Längst bak är min lärare(i klippteknik, kemi, flätning, företagsekonomi och piviot point) och rektor Björn. Resten är bara måndagsmorgon trötta elever :)

Så nu orkar jag inte lägga upp fler bilder eftersom det går segt då man måste trycka på att ladda upp en bild fem ggr innan det görs.

Ikväll ska jag och hemmafrun min kolla på desperate housewives, det är han som tjatar eftersom han känner igen sig så i dom andra hemmafruarna.!

Alla där ute ha det bra och be till gudarna att jag fåt snöööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0