Men snööö kom till mig..!!

Ja nu är det inte länge kvar till första advent och vi har ingen jävla snö! what to do??
Jo jag tänkte så här... Alla i hela sverige rike, ska, när det regnar, öppna alla sina fönster och frysen och kylen, och om man har någon jävligt kall fläkt så kan man slå igång den me! Visst fan borde regnhelvetet fysa då????

Idag i skolan så klippte jag mig hårt som fan i handen igen.. men ska andra var fin så får man lida pin(?!).
Ska bli kul som fan med wella dag på månda :D Disp kvällen var bra, men det var kanske bara för att jag hade en sån bra jobbarpartner ! ;)
Och då fick vi faktiskt många presenter :D ett Hydrate shampo och lika balsam, och en Styling dust och ett Shape spray! PERFEKT!

Hoppas att vi får någon fin present av wella oxå :]

Hörs sen.. Och jag lovar, nu har jag startat mitt nya bloggliv, så jag kommer skriva oftare.

Kommentarer
Postat av: Agnes

JAAA! Blogga oftare! Jag läser varje gång du skrivit nått nytt och det är Så kul:)

ha den fint bejb!

2009-11-18 @ 23:32:23
URL: http://nun.blogg.se/
Postat av: alice (L) rock n roll

haha du hade rätt frida the sounds - rock n roll ägde ;D (L) Tack

2009-11-19 @ 15:47:23
URL: http://banankaviar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0