H..wait for it...ELG. HELG!

Jag kan seriöst inte fatta att det är helg! Det känns såå himla skönt.
Veckan har gått segt.. tiden brukar alltid gå så himla snabbt, men inte i veckan inte...
Det är bara 3 månader kvar tills jag går ut.. det är sjukt, vad fan ska jag göra sen???

Just nu står Emil a.ka Min hemmafru och lagar mat, det blir potatisgratäng och nån ryggbit :) mums:)
Och Sirre sitter och är sur. Han skulle bra gärna vilja ha den där ryggbiten han med ist för sin tunfisk :P

Imorgon blir det till å sova och glo på tvn heeeeeeeeeeeeeeela dagen :) Sen sönda är det tvätt och städdag.. får se hur det blir med det:P

Kanske man ska spela lite sims 3???




Jag och syrran i väntan på bussen en helt vanlig kväll...

Kommentarer
Postat av: Elin renström =)

Jasså hade hon det :D

2009-11-22 @ 21:34:51
URL: http://esiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0