Hellooooo

SNälla snälla snällaste människor, försök förihelvete inte att klippa folk hemma om du inte är född till att göra detta... Om ni trots allt gör detta... GÅ FÖR FAN INTE TILL EN FRISÖR SEN! RAKA SKALLEN!!

Idag var jag på teater :D den var jätte bra, skådespelarna var utvecklingstörda och jag avr lite skeptiskt först, men gud vad bra dom var! Men fan var publiken sööög! Dom hade ingen jävla aning om hur och när man skulle applådera. Det värsta var när teatern var slut och dom skulle tacka publiken, då applåderade publiken lungt och fortsatte med detta när skådespelarna sprang ut, sen kom dom in igen.. då fortsatte publiken att klappa i samma jäkla tråkiga tack, inga skrik eller visslingar ingenting. Tur för dom att jag var där så dom fick lite skrik iaf :)

Nyss var jag elakast i världen mot min älskade Sirius... han gillar inte när han inte får upppmärksamhet när han sitter vid datorn.. och sist han gick på mitt tangentbord så gick det sönder. Så nu försökte han det jag hedde upp min hand och som resultat av detta föll min älskade katt handlöst baklänges från bordet. :'(
Men han lever, han blev bara lite chockerad. Nu ska jag sova och kolla på tv samtidigt. BYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0