Det var ett tag sen men..

Här är iaf min kärlekslista :]

1. Emil Liljekvist. Känd som min sambo och pojkvän (se bild nedan)










2. Frank Wagner. Även känd som skådespelaren Joel Kinnaman, men jag är inte kär i honom utan Frank Wagner i Johan Falk filmerna. (se bild nedan)



3. Jason Statham. Den hetaste av dom alla. Jag är dock bara kär i hans yttre ;P
(se bild nedan)



4. Chandler Bing. Känd som Joey's rumskamrat och Monica's man i vänner. VARFÖR BLIR JAG INTE KÄR I RIKTIGA PERSONER?!
(se bild nedan)



5. Jan "Hoffa" Lenhoff. Huvudrollen i Tusenbröder, serien och filmen.
(se bild nedan)



6. Sist men störst, Jack black. Den roligaste killen på denna jord med en röst värd att döda för!!!
(se bild nedan)













Men jag får nog hålla mig till Emil. Dom andra bor ju så långt bort ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0