Valborgs :D:D:D

Satan vad kul :)
dagen började med skola, jag hade då min första egna kund. hon var en bitch, sen så pratar vi inte mer om henne.

Efterskolan så gick jag och sara hem till mig där emil, markus och ante redan börjat festandet för lääääääänge sen:P
Vi tog oss en passõa och en cigg på uteplatsen :) sen gick sara hem till sig och jag gick in å gjorde mig i ordning.

Sen fick ante snefylla så han gick hem, när sara kom så for vi till björkbacka, och där träffade jag mina "gamla" vänner, det var faktiskt jätte kul var länge sen som fan jag pratade med nån av dom :D

ööö sen... tror jag att det var då jag och sara gick in på The Rock, där var det en äcklig vakt som inte kunde låta sara vara i fred, asstörig. Så vi gick. Sen nån gång under kvällens gång så hittade sara en sko, det var fint. :P

Sen for vi på efterfest hemma hos markus, men där var vi inte så länge eftersom emil var trött, så jag emil sara och markus tog en taxi, jag och emil hoppade av i stan, sen så återstår det att se vart sara och markus åkte :P

har tyvärr inga bilder :( tror jag iaf, jag ska kolla på mobilen sen :)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0