helloo ;)

Jag vet inte vad jag ska skriva men kände att det var dags för ett blogg inlägg, eller?

iaf så håller vi på med kemi nu på skolan och det känns bra att dom ända kemiska beteckningarna vi behöver kunna är H2o och H2O2
Vatten och väteperoxid.

Hmm..

Ja just d ja, jag är asledsen att jag inte kunde komma upp till skeå nu när sara fyllde år, det blev ju inget drickande av min årliga Artic Vodka Strewberry :(( fanfanfan.

Men jag åker upp till skeå på onsdag iaf. Då blir d lite färgning av hår osv :P

puss

Kommentarer
Postat av: Agnes

Ja det var supersynd att du och din Artic Vodka Strawberry inte var där igår: ( Men kommer du ihåg vårt avtal att vi ska fira alla våra 20årsdagar i sommar?: D



Längtar tills du kommer. Puss.

2009-05-17 @ 23:25:19
URL: http://readmemanual.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0