Hej å hå! nu var det dax för ny frilla :P

Jaha då var det äntligen dax att göra någonting åt svamphåret.
:D

Och här ska jag nu berätta allt vi får göra i salongen nu..

  • Permanenta
  • Färga bryn och fransar
  • läggning
  • färga
  • tona
  • bleka
  • slingor
  • städa :P
Så inprincip(om det stavas så) allt utom klippa :) så nu är det verkligen roligt på riktigt :D

jaja jag måste väl lägga upp en bild på nyfrillan oxå :P

ursäkta min sura min, men jag försökte med 14 bilder för att det skulle bli en bild som man kunde se frisyren på, men det gick aldrig så emil fick ta en bild.

Jag kan förklara den lite iaf, det är undercut på båda sidor och uppklippt bak och upptill. jag har sparat längden bak och i luggen och polisongerna(stavas det så??)


På fredag blir det paaarty :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0