Sötaste ungen på skolan!!:P

Min skoldag :D

En liten jätte söt kille på fyra år har många frågor..
lillkillen: WOW har du en nyckel med en döskalle på? :O (han syftar på mitt halsband)

jag: ja visst är den fin

lillkillen: VAART bor du EGENTLIGEN? :S

haha jag tror attt han trode jag bodde hos döden eller nått, för han verkade verkligen förskräckt över att jag hade en dödskalle på mitt halsband.


Idag fick jag prata med Michelle :) hon ringde till skolan och skulle söka :) det blir kul att redan känna en som ska börja i klassen som kommer till hösten :)

och SAnna har klippt mig idag :D skit fint blev det, blev av med svamp-looken jag haft dom senaste månaderna.
haha fast i början var det inte så snyggt, vi skulle ha lämnat de som det var i början :P det hade varit roligt. Kan inte förklara riktigt, men det var kul :)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Du, är det någon som ser ut som en svamp i håret så kan jag lova att det är jag!! plus att mitt ansikte börjar svälla! INTE kul! :P

2009-03-31 @ 11:16:29
URL: http://agnesrodin.blogg.se/
Postat av: sanna

hahaha , visst va han grymt söt :D hans syster va söt hon me :D

2009-04-01 @ 20:14:01
URL: http://sannaplund.blogg.se/
Postat av: Agnes R

Frida du är liite dålig på att uppdatera må jag säga!

Förresten om du inte läser det på min blogg så har jag tonat med lila men jag kallar det grå toning :P Men den här gången så ville inte det gula försvinna ändå! Typiskt!

2009-04-05 @ 18:30:40
URL: http://agnesrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0