skola sen middag hos svärmor :)

Idag har jag rullat läggningsrullar(?) på en docka och på hela huvudet :D jag är såå nöjd att jag äntligen lyckas få det snyggt, jag har skavsår på fingrarna efter allt rullande, och imorrn blir det väl att göra samma sak igen så det sitter ordentligt :D

Sanna har klippt sig till min gamla frilla! :P Hon blev assnygg! Jag blev sugen på att klippa mig så igen, men jag vet att jag kommer ångra mig eftersom jag älskar att ha långt hår. Jag har alltid klagat över att mitt hår är så platt och rakt hela tiden, men nu känner jag verkligen att jag älskar mitt långa platta fina hår.. det får gärna vara svart oxå
 
Jag får gärna vara sådär smal igen oxå :P(saknar dig sara btw!)


Efter skolan åkte jag upp till svärmor och blev bjuden på flygande jakob(?) asgott :D
Jag hade en jätte trevlig kväll, jag har den bästa svärmorsan man kan ha tror jag :D jag fick en lunchlåda med mig oxå :D
Till helgen blir det nog att fara och åka snowboard, ska lära linnea :) Det blir nog jätte kul. Hon hade skrivit en dikt till mig, vilken gullunge hon är :D jag hoppas att jag får testa lite uppsättningar på henne sen :) har sett så mycket uppsättningsfilmer på skolan nu så det börjar klia i fingrarna!

Nu ska jag sova eller kolla på Aladdin eller Ducktales :D ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig med:)

2009-03-11 @ 23:01:09
Postat av: Miaa

frida varför blir du arg?

2009-03-13 @ 09:48:45
URL: http://luntan.blogg.se/
Postat av: nina

FAAAAAN va snyggt hår du hade där! damn! återskapa.

2009-03-14 @ 12:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0