Party igår

hemma hos mig :) det var askul tills jag gick hem efter krogen :(
drack liiite för mycket tror jag, men det var nog för drinken som någon främling bjöd mig på(tack främling den var god).

Det vad verkligen kul att ha en riktig tjejfest, det var sååå längesen.

Jag var störd när jag kom hem.. jag vet inte i vilken ordning jag gjorde allt, men jag duschade och spydde i en hink och kanske i toan, jag minns att jag låg nära toan och typ i. Iaf i morse vaknade jag av att jag frös som satan. Då ligger jag naken på sängen med min handduk som täcke och ingen kudde har jag. Jag blev riktigt förvånad ¨över migsjälv då jag såg att jag hade lagt min mobil på samma ställe där den alltid ligger när jag ska sova, men allt annat var på alla platser utom där den ska vara.. ja, jag hade lämnat duschen på, så det var lite blött i vårt badrum, men det fixade emil bort :)

Emil är i skärvången nu :( saknar honom som faan, han är den bästaste pojkvännen.
Han får träffa min lilla sötnos kisse Nisko!!! Jag är så himla lycklig, han skulle avlivas men det blev inte så.. när dom skulle ta honom till dit som dom skulle avliva honom så var han jätte rädd och satt och skakade i buren och sen skulle håkan knyta fast honom i ett snöre och då smet min llilla gosse!! :DD::D:D   Och dom kunde inte hitta honom, sen så får emils far dit igen och letade efter honom och då kom han fram! :D sen satt han i kents knä i bilen och tutade med framtassarna hela vägen hem :D Han är så underbar fastän han låter som en gris

Jag vill att emil ska kiomma hem nu!!! och ´svinto med, det är jätte ensamt nu, emil är borta och svinto med :(

Kommentarer
Postat av: Mia

Hahaha, du och jag verkar ha haft en rätt liknande kväll när vi kom hem igår:P Tur att det inte hände när vi bodde tillsammans, då hade vi nog haft översvämning efter varje fest:P

2009-03-08 @ 16:50:37
URL: http://luntan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0