Hej det var längesen!! :P

Jag har inte haft någon lust att skriva...

Men idag kan jag väl skriva litegrann. först det negativa, grima är nu död.
 rip.. :(


Och min älskade lilla Nisko ska avlivas eftersom han kissar i sängen... :(


Så, nu till dom roligare nyheterna, jag är gravid!

nej jag bara skojade, det hade varit roliga nyheter om jag redan var frisör, men nu så är jag inte det jag har ett år kvar :P
påtal om gravid så kommer agnes lilla kille snart :) spännande..

Tillbaka till frisör, jag får damp, idag och resten av veckan utom en dag, så ska jag vara ute i salongen och typ inte göra ett skit, idag så har jag tvättat en liten tants hår, och sen så har jag gett permanentpapper och spolar, sen har jag bara stått och tittat typ. Jag dör, jag vill klippa nuuuu!!! Jag är så avis på den andra delen av min klass som har fått börja göra lite saker på dockhuvuden. Jag får vänta en heeel vecka! men då är det deras tur att vara ute i salongen :P

En av dagarna ska jag sitta i reseptionen, det ska bli kul :) Men jag måste tänka på vad jag säger i telefonen, jag ska säga: Välkommen..till nordiska.. frisörintitutet...det är frida
men eftersom vi har ett headset på oss när vi pratar i telefonen så finns det en sttoooor chans att jag säger: Välkomen till Max det ¨går bra att beställa

Jag får hoppas att jag har druckit mycke kaffe den dagen :P

Jag ska nog ta och sova nu så att jag orkar upp imorrn.. jag är så himla förkyld.
BTW så ska jag och sanna träna varje dag som vi går i skolan :) och vi ska inte träna vad som helst vi ska träna dans :D
Idag körde vi hårdträning så sanna har lärt sig att göra en jazzsnurr och rätt hållning :D


Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hooohoooo, jag väntar på mer inlägg så jag har någonting att göra när jag inte jobbar ;P

2009-03-07 @ 12:58:30
URL: http://luntan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0