Som du minns mig.

Detta är så dom flesta som jag kände minns mig...

Här visste jag exakt vad jag ville och när jag ville det.
Här var det folk som visste vem jag var.
Här hade jag någonting på gång och brann för något

här ville jag något överhuvudtaget..










Detta är jag idag..

Idag vet jag inte vad jag vill eller om jag vill något.
Idag vet ingen längre vem jag är, ingen verkar minnas heller.
Idag känns det som om jag inte har någonting alls.









Jag är ensam i stora östersund. Visst jag har en perfekt fästman osv. Men jag har inget liv längre. I skellefteå hade jag vänner, dans, jobb, sånt som man behöver för att leva.
Här i östersund har jag Emil..
OM det är någon som läser detta så svara mig.. Har jag gjort mitt livs misstag?


Kommentarer
Postat av: Mallaaan

Du är välkommen tillbaka om du vill det!! :)

2009-01-06 @ 23:26:44
URL: http://frukostfrallan.blogg.se/
Postat av: Danielle

Nej, du har inte gjort ett misstag! Men de är klart, vill du komma tillbaka så är de ju bara att göra de :)

2009-01-07 @ 15:08:13
Postat av: Sara

Kom tillbaka!!!!:D

2009-01-07 @ 22:33:31
Postat av: Sara

Kooooom då!!!:)

2009-01-07 @ 22:35:47
Postat av: Susanne

Hej min kära dotter...du har inte gjort fel utan behöva lära känna nya människor och gå vidare med ditt liv...mannnen i ditt liv är forever EMIL !

2009-01-08 @ 01:57:23
Postat av: Mia

Jag känner samma. Jag älskar Göteborg och vill bo här men jag saknar verkligen allt som var.

2009-01-21 @ 10:58:17
URL: http://luntan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0