Skärvången

Resan till skärvången blev lite längre än beräknat... så nu när jag och emil kom hem så ser vi att locket till stina och megs bur ligger i deras bur och allt ser inte ut som vi lämnade det, då har dom små jävlarna brytit sig ut och sedan levt loppan i lägenheten, men snälla som dom är så var dom i buren när vi kom hem.


Okej, det var hemkomsten:) jag tänkte visa lite bilder på min bäbis Nisko :) han älskar mig och jag älskar honom, vi kommer få ett lyckligt liv tillsammans.
 jag och nisko chillar framför tvn
 jag och nisko efter middan(obs! ta en titt på mitt ansiktsuttryck, är det inte väldigt likt en satunge?)
 Jag och nisko som chillar en annan dag
Nisko död efter ett märkligt läte ifrån emils bakdel....




På söndag så blir jag och EMil med hund :) Svinto kommer nämnligen och hälsar på oss ett tag :) så då har jag en anledning att gå ut och gå och bli av med några väääldigt onödiga kilon. Måste bara skryta lite och berätta att jag har gått ner 3kg sen nyårsafton :)




Detta är Svinto :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl klart vi gifter och och skaffar barn!!! Jag är ett kontrollfreak. Skulle inte tro det att jag slösar bort ett och ett halvt år på detta förhållande om det inte skulle vara en framtidssatsning.

2009-01-15 @ 17:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0