jaja mia...

Jag har fått klagomål på att jag inte skriver så ofta, så jag får väl ta och skriva lite dåra... :P

Men det får bli en sammanfattning..

stina och meg har börjat äta hundmat, och stina gillar att vara på vattenflaskan(vilket är konstigt med tanke på att det är nästintill omöjligt för dom att ta sig upp dit.)

Det var party i lördags, askul fastän det var en mansdominerad. Saknar tjejfester väldigt mycket, men å andra sidan så är det skönt att inte klä upp sig allt för mycket :P

JAG KAN FORTFARANDE GÅ NER I SPAGAT! ;) det är coolt, med tanke på att jag knappt kan röra mina fötter.(alltså med händerna när man står upp som på dansen)


Idag har jag och emil varit hos svärmora och ätit och spelat wii, jag är bäst som vanligt, har gått ner ett kilo sen sist ;) och min wii fitness age är 19, så jag är perfekt :P


Imorrn ska jag och emil tvätta och sedan bege oss till ÖB.


ÅÅÅ förresten! igår åt jag korv och stuvade makaroner! det känns som om det var tusen år sen :D






är du nöjd nu tia?? :P


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha ja, nu är jag nöjd;)

Jag vill också ha wii fit, och jag vill också kunna gå ner i spagat fortfarande! fusk:P

Och jag saknar också tjejfester! Eller fester överhuvudtaget :P

2009-01-29 @ 00:09:30
URL: http://luntan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0