JAG ÄR EN MÄSTERKOCK!

Seriöst, ingen kan slå min matlagning! idag har jag gjort kalops!! och dom som kan laga det vet hur lång tid det tar.. JAG VILL VARA EN HEMMAFRU SOM LAGAR MAT HELA DAGARNA. Laga mat är typ min bästa stund på dynget. Det är så himla kul, typ direkt jag vaknar vill jag börja med middan så jag får testa någonting nytt eller utveckla ett gammalt recept.


Jag har t o m börjat skriva upp mina egna recept i ett block :) så om det 'är någon som vill ha någonting smaskit så säg till :D



btw så är emil "potatismästaren" han gör de godaste potatisarna i ugn :)

nu ska jag träna lite yoga! hörs!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag behöver nått smaskigt som inte är köttbullar och makaroner för det är typ det enda jag äter och kan laga, ge mig ett tips på ett gott recept som inte är allt för jobbigt att laga!:P

2009-01-29 @ 20:10:52
URL: http://luntan.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad är bulgur för någonting?:P

2009-01-30 @ 16:35:55
URL: http://luntan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0