Utmanad

Blev utmanad av mia(luntan.blogg.se) :P

1. Fyra tv program jag brukar se på:
Desperate Housewives, Heroes, Lost och Hjälp!

2. Fyra saker som jag gjorde igår:
Hjälpte Jim och Zeineb till Tåget, Spelade Wii, Gick med Svinto till hemköp, drack en öl

3. Fyra saker jag längtar till:
Skolan, om fyra veckor, gå ut skolan och få barn

4. Fyra saker som står på min önskelista:
Pengar, barn, jobb och mat

5. Fyra saker jag tycker om att göra:
Festa(pinsamt att det var det första jag kom på) spela wii, färga hår och äta

6. Fyra saker jag avskyr:
När Svinto gnäller, dammsugare, tröga människor och folk som gör allting jätte sakta

7. Fyra saker jag åt igår:
Skeppargryta, fruktsallad, baguetter, godis

8. Fyra bloggar jag utmanar:

vivera.blogg.se
sannaplund.blogg.se
readmemanual.blogg.se
ninags.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0