Lite gammalt..

 Jag och min vän nina, innan skönhetsoperationerna.







Mitt bröllopsfoto, dagen då jag gifte mig med Saaam. Det höll tyvärr inte så länge, vi var inte rätt för varandra helt enkelt...



 Es1c dans :PEs1c teater :P



 En sen kväll för hundra år sen på vitberget




 Det perfekta för en kväll på balzac: grönt hår och gula tänder. Sen en lite fråga, nån som minns den kvällen? :S





 Om man ska delta i Open Jam så ska man se ut så här.



Ska avsluta med en läcker bild.. varsegod mia


Kommentarer
Postat av: Mia

Man minns öresten sen är det... tomt...



Hahaha!! Tack! Jag känner mig alltid så vacker när jag ser den bilden;P

2009-02-19 @ 19:44:32
URL: http://luntan.blogg.se/
Postat av: Jossan

HALLÅ Frida!!

Jag vill bara skicka en hälsning och hoppas allting är bra med dig och att du har det bra i östersund:D

PUSS PÅ DIG

2009-02-24 @ 18:10:55
URL: http://jopo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0