huvva

Såg just ett program på trean om 2 tjejer som ville plastikoperera sig..
En tjej ville fettsuga sig, och den andra förstora brösten.

Direkt så började jag tänka på allt jag ville operera. Men sen när jag såg operationerna så började jag tänka på hur lätt allting är att fixa.
Vill du bli smal? Banta och träna som en tok. Går inte huden tillbaka ? DÅ kan du operera dig, men smartast vänta tills efter du fått barn, annars är ju bara oprationen i onödan.

Vill du ha stora bröst? Det finns ju perfekta puchup saker du kan köpa och lägga i bhn. inga problem :P

Själv känner jag att jag ska börja träna, vill inte bli en tjockis som aldrig kommer gå ner i vikt. Funkar det inte med att banta eller träna så finns det ju anfetamin. haha nää så långt ska vi inte gå. men jag tror att det mesta går. Så nu ska jag börja försöka. önska mig lycka till! ;)

Förresten så blir man mer motiverad att gå ner i vikt om man vet att det finns en chans, står man still på samma vikt hela tiden så känns allt hopplöst även om man går upp. För ett tag sen så hade jag gett upp. men eftersom jag har börjat komma närmre min drömkropp så ska jag hjälpa kroppen med det som den själv redan har börjat med:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0