fylla och bakfylla

Igår var det fetingfest hemma hos mig och emil :) bara grabbar och jag, och killar dricker mer än tjejer så det kan gå lite för fort att få i sig alkoholen.. jag har nämnligen inte varit så full som jag var igår sen valborgs 2006, så det var ett tag sen. Men jag hade iaf askul :)

Men imorse var det inte trevligt att vakna, vaknade vid tio FORTFARANDE FULL :S
jag mådde sååå jävla dåligt, allting bara snurrade och jag ville bara somna om. Men det fick man såklart inte, för emil och markus satt och skrattade och pratade, och sen kom Jim och Zeineb. Så jag fick mig inte en lugn stund.

Nu har jag min första lugna stund på hela dagen, och jag håller på att somna, men markus och david kanske kommer förbi och då vill man ju inte ligga och sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0