detta är kanske min sista dag..

..som blondin!

det är liiite för porrigt med blont hår, nu är det dags att få lite färg.
Får se vad det blir, har nämnligen gett Jelena nästintill fria händer :P

blont hår suger verkligen när man har mörkt eget hår, utväxten kommer på två sek.
så det är både dyrt och ohälsosamt:P

bara 2 dagar kvar på praktiken på nfi nu, så vi får se hur det går sen :)

Det har varit kul hittils men på eftermiddagen idag så började jag bli rastlös.
Men det blir ju bättre om jag kommer in så jag får göra allting som jag bara har fått se nu.
Det typ rycker i händerna när man ser dom andra klippa och styla hår. Det känns som om jag typ är kär i en sax. Jag vill klippa nuuuuuu känns som om jag kan allting för att jag har sett hur man gör alla frisyrer, och det är inte så jävla krångligt. Men det kommer säkert gå åt helvete i början ändå.


Kommentarer
Postat av: elin

samma sak för oss blondiner som förnekar det genom att färga håret mörk.. utväxten är jävlart inte seg, och när den kommer efter två minuteer ser man helt jävla skallig ut i hårbotten istället..



varför kan man inte själv få välja vilken hårfärg man ska ha, och sen att man kan byta?

2009-02-11 @ 23:42:26
URL: http://gullerumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0