Nytt inlägg.

Alla som någonsin har testat sims, vet för det första hur jävla beroende man blir, men ni måste iaf köpa sims 3 och sims 3 destination världen. Satan vad jävla kul det är, varje sekund jag inte är i skolan sitter jag och spelar. Nörd som man är.....

Igår hade jag lite lördagsmys med Sara och en flaska sprit :) Och Emil var hos Markus och bastade och drack öl. Det är ganska sjukt, men det är typ första gången som jag och Emil festar på olika håll.
Vi har varit tillsammans i över 2 år och det händer inte förrän nu?

Klippte klorna på Sirius nyss, det var inge roligt för honom alls. Han har fått sån jävla päls nu så man hittar nästan inte klorna man känner dom bara när han är busig osv. Snart ska jag och Emil gå iväg till SUBWAY!!! Det blir najs, det var väldigt längesen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0