Jag orkar inte mer..

Jag har aldrig sett migsjälv som en snäll människa.. men jag gör så jävla mycket för andra och inget för migsjälv eller gör så att nån gör något för mig. Jag är fan jävligt snäll och snälla människor mår inte bra.

Jag ska fanimej sluta vara snäll, nu ska jag ha ett år då jag inte gör någonting alls för någon om jag inte vinner på det.
Antingen får alla börja vara jävligt snälla mot mig och känna att dom är skyldig mig något eller så måste jag helt enkelt sluta vara snäll. Nu ska jag leva ut the Evil Bitch som jag ibland verkar vara.

Tänkte bara avsluta med att visa en liten bild på min älskades nya frisyr

Bilden blev lite suddig men man ser iaf hur den ser ut :P

Kommentarer
Postat av: Agnes

Du har blivit utmanad =) kolla min blogg!

2009-04-15 @ 09:26:39
URL: http://agnesrodin.blogg.se/
Postat av: Mamman

Hej min dotter!

Blir chockad att du känner att ingen du gör något för dej...känns inte som om du är riktigt rättvis där...hoppas att det bara är en tillfällig svacka!

1000 Kramar/Mamman

2009-04-16 @ 22:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0