Vaken NU?!

Hej och välkommen med tidig morgon med Frida, idag ska vi prata om lotrbfme det vill säga, Lord of the rings - battle for middle earth, eller som det hetet på svenska Slaget om midgård - Härskarringen.
   Det var mitt favoritspel för några år sedan och tydligen även idag (eller igår jag vet inte vad klockan var) då jag laddade ner det. Jag har hela tiden varit lite av besatt av Sagan om ringen, men nu får det fanimej vara nog! Jag kan inte sluta spela.. det går inte. 
 
Jag kan säga att för er som har lätt att bli spelberoende, pröva inte detta spel, man vill klara ut det direkt..
Men för er som kan behärska er när det gäller spel och gillar strategi spel och sagan om ringen filmerna så rekomenderar jag det stark. Nu får det vara godnatt för mig, Quasimodo har väldigt ont i sin puckel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0