Ursäkta webcamen...

ÅÅh jag blir så arg, varför kan man inte tvinga ett spel att lägga ner så att ens älskade fästman(eller party man) inte kan unna en sekund åt mig!!

Jag var på stan idag och köpte blekningsmedel och ett nagellack så att min "nagellacksdröm" nämnligen ett metalic lila nagelack och sen längst ut silverglitter. Nu har jag suttit ett tag och fixat min dröm och jag är väldigt nöjd.
Så frågar jag min partyman om  jag får låna hans kamera som han har på mobilen så han sen kan lägga in dom på hans dator och sen skicka den till mig så att jag kan få visa mina fina naglar. MEEEEEN icket. Emil sitter och spelar sathelvetes warhammer(typ som wow) och vägrar att tvärt trycka ner det och fixa detta till mig.
Så här kommer en bild från min webcam..







MAN SER INTE ENS ATT DET ÄR GLITTER :'((((


Iaf, jag märkte idag att om man har kort hår så ska man inte ha kavaj, högklackat och rött läppstift, för då ser man ut som en business-woman, jag kunde verkligen se mig med tusen mobiltelefoner knaprandes på magsårstabletter och alvedon. Jag tror även att jag skulle ha en son på 13 år som snart kommer att bli mördad i ett gängbråk pga av att jag är en sån upptagen kvinna.
  Tur är då att detta inte är sant utan att allting bara hände i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0