Svag men liten.

Början av natten började väldigt bra, jag och emil ligger i sängen och pratar och emil gör sigsjälv till en boll och jag tycker då att han blev väldigt liten. Då vill han att jag ska lyfta honom, men det skulle jag aldrig orka så jag säger att jag är för svag, då säger emil: Men liten.

Haha, varför säger man inte så?

Svag men liten
Äcklig men ful
Söt men gullig
Stark men vältränad
Stor men tjock



Vem har sagt att det måste vara en bra sak och en dålig? jag kanske tycker att jag är snygg men sexig, eller svag men liten. Varför ska det alltid vara snälla saker? sist men inte minst. Och sen så borde man ju kunna göra någon neutral genom att säga: dum men smart, t ex.

Jag har försökt övertala Emil om att skaffa en blogg. Men han orkar inte, så han ska få skriva något inlägg på min sida.


Natten fortsatte sedan med mardrömmar, sen så vaknar jag 10.30 och då har jag fått post!! :D jag har fått kattögonlinser(till halloween jag är inte emo) och mitt nya bank kort med kort på, kort på kort som dom kallar det så fint :P så jag funderar på att kanske gå till subway och visa upp mitt kort.
Parmesan oreganobröd
Chicken Teriyaki
Sallad gurka tomat och rödlök
Vitlöksdressing.
kan det bli bättre?

jag älskar emil liljekvist

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag förstår ingenting av det där svag men liten?

2008-10-23 @ 21:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0