Stjärnor på is och Idol

 Jag missade idol igår pga bion så jag såg det idag ist. Jag ville verkligen inte att Loulou skulle åka ut, jag vill ha ut Johan Palm och Robin B mer än någonsin nu, seriöst jag börjar bli less nu Johan målbrotts Palm rör sig nästan lika illa som Robin b.. Och han sjunger inte ens och han bara tar låtarna som Lars vill ha.
  När jag fick veta att det var ABBA tema så kände jag direkt att the winner takes it all var helt rätt för Lars och såg verkligen framemot hans version, men så får jag veta att lillungen vinner en jävla lottning, seriöst han vann lottningen sist så visst fan kan han vara lite schysst men icket! fy fan.

Och vad gör Robin B?? okej om man inte ser honom så låter det bra, men han ser bara ut som en lam kopia av huvudrollsinehavaren i High school musichal, Zachary Efron. Det är som om man skulle ställa honom på en sen förlamad, och trots sin förlamning så gör han ett jävligt desperat försök att röra sig. Inte är han bara förlamad han är gipsad oxå.

Robin E är min idol-idol, svinbra version av Waterloo.

robin b >  < Zac Efron






SERIÖST Markus är så jävla bra, men vad hände? Varför åkte marie?:S
Jag beundrar dom så jävla mycket att dom klarar av att lära sig konståkning, fan seriöst inte dåliga människor som klarar av detta :)
Helt sjukt....



Nu ska jag vänta på freerollen som är på King.com inatt och sen så blir det sängen.
Jag vet inte vad det är med mig jag är så jävla trött hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0