Senaste nytt.

Jag har sökt jobb som skomakarlärling :P vi får se om jag får det, det är ett väldigt udda jobb, jag trodde aldrig att jag skulle söka ett sånt, men finns det inte så mycket annat så är det det man får göra :P bli skomakare! :P


Igår var jag och Emil ut, eller vi satt hemma och söp till halv ett, sen så gick vi ut, och bara man går ut på stan här så kryllar det av folk, i skellefteå så är alla inne på krogen OCH DÄR STANNAR MAN!!  :P jag och emil hade lite otur det var nämnligen så att 2 krogar som vi försökte gå in på hade åldersgräns 21 och 23 sen så träffade emil några bekanta som vi hälsade på lite snabbt och sen gick vi in på news :P 
   Där vi träffade jims kompisar :) vi hade det väldigt trevligt jag hittade en Elle katalog som jag satt och bläddrade i med Peter, han hittade många snygga brudar och när allting stängde så bestämde han sig för att försöka stoppa ner denna katalog i sina tajta stuprörs byxor, vilken syn, det blev mycket skratt och kanske förmycke dricka men är man östersundare så får man göra så, det säger Emil (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0