Ny dag nytt inlägg

Jag vet inte vad jag ska säga, tredje dagen som jag vaknar med feber, och jag är as trött hela tiden spelar ingen roll hur mycket jag sover, det är som om jag inte kan bestämma över min kropp... Jobbigt läge.



Just nu sitter jag ensam i lägenheten, orkade inte följa Emil till Lidl. Men det är ju jag som lagat maten så då kan han ju handla den :P


Slutade röka för ett tag sen, sen så skulle jag städa ur lägenheten i skellefteå så då undrar jag vem fan som kan göra det utan att sätta sig ute i solen och ta en cigg ibland?
  Nu när jag kom ner hit så skulle jag sluta, men då blir jag bara assugen en dag och Emil som påstår sig inte vara snusare vill att jag ska köpa snus ist, men allting slutar med att emil går iväl och köper snus och ciggaretter.
  När emil kommer hem så ser jag att han har köpt PRINCE ROUNDED TASTE!!! herre gud det kändes som om det var åratal sen som jag såg den förpackningen i närheten av mig, så frågan är, vad ska jag göra nu?? :S

Kommentarer
Postat av: Ag

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! RÖK INTE!

2008-10-20 @ 17:16:22
URL: http://readmemanual.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0