Mysbio slutade med efterfest hemma hos mig.

Jag och Emil var igår och såg Låt den rätta komma in. Jag tycker att den var väldigt bra, men inte den stortens film som jag trodde att det skulle vara. Men det var mysigt:)

Sen ringde Markus och ville träffa oss utanför hemköp, vi gick dit och sen så var man helt plötsligt påväg till News :P
Kvällen började där sen gick vi runt och träffade folk. :)
Efter flera timmar så gick vi hem till mig och Emil med några till. Där blev det kanske förmycket att dricka för alla. Men jag hade svinkul.
Vid 3 så skulle vi följa några stycken till bussen. Svin mycket folk ute på gatan :)

Jag ska inte gå in på alla detaljer :P


Nästa helg - halloween party i markus stuga :)

Nu är Markus här och gör så att Emil gråter av skratt, då blir man glad hur jävla bakis man än må vara :)

Saknar tjejerna

Kommentarer
Postat av: Mamman

Hej på dej!

Har varit in och kikat på din sida;)

Vad fin den är och du är såå duktig på att beskriva dina tankar!

Ha det så gott å hälsa Emil

Kram Mamman

2008-10-25 @ 15:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0