Lättad, crimemedicine.com

Jag har varit så jävla förbannad på en reklam som snackar om att man får köpa receptfria mediciner, men det är inte säkert att man får det man ska få utan det kan innehålla någonting annat.

Iaf jag tänkte, nu ska jag ta det här till botten, dom ska inte få ha en sån jävla sida så ungar kan knarka ihjäl sig.

Sen säger jag inget mer, gå in på sidan och tryck någonstans eller vänta ett tag, www.crimemedicine.com


MEN glömmer man e:et på medicine så kommer man tyvärr till en dålig sida, så den där reklamen är inte så smart trots allt. Jag som älskade dom efter att ha tryckt på deras hemsida.



Ut ur mitt huvud och in i östersund.
Idag så har det varit svinkallt och det blåser, men det gör det alltid. Vill man vara snygg i håret ska man inte bo här.
Jag och Emil blev bjudna på middag av hans mamma :) tacos, det var gott. Jag tror att det var extra gott för att jag inte behövde laga maten själv :P Jag har faktiskt varit svin duktig och verkligen LAGAT mat åt mig och emil, och då menar jag inte typ värmt i mikron eller satt vatten i en kastrull och sen lagt ner nudlar.
  Men jag tror tyärr att min älskling är utan smaklökar för häromdagen så lagade jag köttfärssås och den blev lite för kryddstark så den inte blev god, men Emil tyckte inte alls att den var stark, och han tyckte att den var god.
  Jag ska testa göra någonting riktigt vidrigt,någonting med senap och syltlökar, och då ska vi se om han fortfarande inte har någon smak!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0