Läskigt

Seriöst, hur skulle ni reagera om ni kommer hem en dag och se att er dörr är lite på glänt och ni får panik och tänker: inbrottstjuv!
    Och inte nog med att det kanske har varit en inbrottstjuv, när ni öppnar dörren är inte bara värdesakerna borta, utan allt ni äger är borta!   Då kan man ju undra, vem vill ha min gamla tandborste?
    Men Gud ville väl att jag skulle lära mig en läxa inatt, jag är ju van att mina möbler ska vara där dom är, men nu har jag fått lära mig att även dom kan bli stulna, till och med min vackra tandborste(och den är faktiskt snyggg på riktigt). 

     Nog med drömmandet, äntligen har jag och Emil hittat rätt tempratur i kylen, och denna gång är det inte samma som i frysen... 

   Har du ätit fryst gurka någon gång?
   Testa det är som att äta glass.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0